Učitelia

„Mohli spoločne prežiť niečo, čo neprežijú ani v škole, ani na školskom výlete, lebo tam nikdy nebude takto urobený program.“
(H., pedagóg, Kvarta)

„Viacej sa spoznali, aj oni sami boli prekvapení, že kto je ten môj spolužiak … celkovo majú k sebe bližšie teraz. Takže možno povedať, že sa trochu otvorila komunikácia medzi nimi…

„Aktivita s „maskami“ mala veľkú hodnotu, pretože mnohí až zariskovali, keď hovorili o sebe veci, ktoré mňa veľmi prekvapili a určite aj spolužiakov a tým, že sa tak otvorili, mohli vstupovať do hlbších vzťahov v triede, nielen takých na povrchu.“

(M., pedagóg, Sekunda)

„Bol to dobre stavaný program – úsmevný, aj plný aktivít na spoluprácu a zároveň bol aj veľmi hlboký. Ak majú tvoriť tím, musia niečo spoločné prežiť, niečo spoločne vytvoriť a z niečoho sa možno tešiť a na niečo prísť a práve preto je ten program super – že boli spolu.“

„Na budovanie triedneho kolektívu je to úplne „mega“, lebo tam sa to ukáže pri spoločných aktivitách a hra je kľúčová na odhalenie charakteru človeka, jeho postojov. Tá hra je tam veľmi super. Veľmi dôležité je, že nemajú len tak nejakú prednášku ako majú spolupracovať, robiť si poznámky, ale že na základe aktivít k tomu sami logicky dôjdu. A to je dôležité aj do budúcnosti.“

(M., pedagóg, Sekunda)

„Spoločné zážitky na spoločenstvo dobre vplývali, a má to svoj výsledok – teraz im je jedno s kým sa bavia, s kým sedia, už nie sú uzavreté skupiny, a to tým že na kurze museli robiť aj v iných skupinách ako boli zvyknutí.“

„Asi najväčší postoj, ktorý zmenili bola ich otvorenosť. Veľmi pomohla, to zn., že nestaviam si múr vedľa seba – nejakých 2-3 kamarátov, ale že fungujeme všetci spolu.“

Najnovšie komentáre
    Archív
    Kategórie
    • Žiadne kategórie
    Latest Posts
    Categories
    • Žiadne kategórie
    Twitter
    Could not authenticate you.